• 0
پسلیوں کے گرد چربی کو کم

پسلیاں کے گرد چربی کو کم

ہر خواتین کا سائز صفر کے اعداد و شمار کے لئے چاہتا ہے. فٹنس ہر شخص کی ضرورت ہے. چربی کھو مشکل لگتا ہے, لیکن آپ کو آسانی سے ورزش کر رہی ہے اور آپ کی خوراک کی دیکھ بھال کی طرف سے اپنے مقصد کو حاصل کر سکتے ہیں. آپ آسانی سے وزن حاصل کر سکتے ہیں لیکن وزن کو کم سب کے لئے زیادہ مشکل کام نہیں ہے. آپ وزن کم شروع کرتے وقت آپ کو آپ کے پورے جسم سے چربی کو جلانے کے لئے کی ضرورت کے لئے ہے. ایک بار جب آپ چربی پر کھو توجہ مرکوز شروع اگر آپ ورزش اور کرنے میں مدد ملتی ہے کہ غذا دونوں ایسا کرنے کی ضرورت ہو گی چربی آپ کے پسلیوں کے ارد گرد کو کم.

سب سے پہلے آپ کو آپ کے کیلوری کی مقدار کو کم کرنے کی ضرورت ہوگی. اپنی غذا میں سبزیاں اور زیادہ پھل شامل ہیں. ذہن میں رکھیں کہ آپ ان لوگوں پھل اس میں کم چینی ہے جو ترجیح دینی چاہیے. سے بچیں یا پنیر اور مکھن کی مقدار کو کم. صبح اور شام میں روزانہ ورزش. کے بارے میں زیادہ سے زیادہ کے لئے ورزش 60 منٹ کے لئے چھوڑ دیں, لیکن ورزش سے کم کام نہیں کرتے 30 منٹ کے لئے چھوڑ دیں. آپ کے لئے ایک مقصد مقرر کرنے کی ضرورت ہوگی 30 سے 60 یروبک مشقوں کی منٹ. ہمیشہ ان لوگوں ورزش آپ کے جسم کو بڑھاتے کرنے کے لئے مدد کرتا ہے کہ منتخب. آپ کو آپ کی سرگرمی میں اضافہ ہو جائے گا جب آپ کو یقینی طور پر اضافی کیلوری اور چربی جلا دے گا. ایسا کرنے سے آپ کو آسانی سے جسم میں چربی بھر کے تمام جلا کر سکتے ہیں.


جواب چھوڑیں

زبان تبدیل کریں


تلاش کریں

یومیہ زائچہ

کیلکولیٹر

امپیریل    میٹرک
اونچائی  فٹ  انچ
وزن  پونڈ

کتنی کیلوری آپ کو ایک دن میں کھانے چاہئے.

وزن: پونڈ.
عمر:       سال


مفت کتابیں لوڈ کریں

آئکن

الٹی وزن میں کمی 953.60 KB 71 ڈاؤن لوڈز

...
آئکن

BodyBuildings کی بنیادی معلومات 534.00 KB 48 ڈاؤن لوڈز

...

یہاں سبسکرائب کریں

نام
دوستوں کوارسال کریں *

آج کی تجاویز

---------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------