• 0
نیند جاگو سائیکل کو بہتر بنانے کے

آپ کی نیند ویک سائیکل توازن کے لئے کس طرح

اندرا لوگوں کی ہر دور میں بہت عام مسئلہ ہے. یہ تمام دن چکر کی طرح بہت سے مسائل اور مسئلہ کی طرف جاتا ہے, گردن اور کمر کی ہڈی سمیت جسم کے مختلف حصوں میں محسوس درد. ہم میں سے کچھ سوچتا ہے کہ نیند ویک سائیکل کو متوازن کرنے کے لئے کس طرح, یہ ایک مشکل کام نہیں ہے. تم صرف اپنے روز مرہ کے معمول میں تھوڑا سا تبدیلیاں کرنے کی ضرورت.

سب سے پہلے آپ ایک معمول پر قائم رہنے کی ضرورت ہو گی. آپ ایک ہی وقت میں بستر پر جاؤ اور بستر پر جانے سے پہلے ہی کام ہر رات کو کیا کرنا چاہئے. موسم سرما میں آپ کو گرم غسل لے سکتے ہیں اور موسم گرما میں آپ سونے سے پہلے ہلکی سی سرد غسل لے سکتے ہیں. غسل کے جسم کے درجہ حرارت میں تبدیلی کا سبب بنتا ہے اور دماغ کو جلدی سونے کے لئے کی اجازت دی ہے.

رات کے وقت بہت زیادہ نہیں کھاتے, یہ بھی ایک بری عادت ہے. آپ رات کو بہت زیادہ کھاتے ہیں اپنے پیٹ بھرا ہوا ہے اور آپ کو اگلے دن صبح بھوک محسوس نہیں کرتے لیکن اگر آپ رات کو کم کھانا تو, آپ کے پیٹ صبح میں خالی ہو جائے گا اور آپ اس کو کھانا کھلانا کرنے کی صبح میں جاگ دھکا. ورزش بھی نیند کے لئے بہت اہم ہے. اپنا روزانہ کا معمول شروع کرنے سے پہلے ہر صبح میں باہر کام اور بھی ایسا کریں 30 شام میں منٹ کی ورزش.


جواب چھوڑیں

زبان تبدیل کریں


تلاش کریں

یومیہ زائچہ

کیلکولیٹر

امپیریل    میٹرک
اونچائی  فٹ  انچ
وزن  پونڈ

کتنی کیلوری آپ کو ایک دن میں کھانے چاہئے.

وزن: پونڈ.
عمر:       سال


مفت کتابیں لوڈ کریں

آئکن

الٹی وزن میں کمی 953.60 KB 59 ڈاؤن لوڈز

...
آئکن

BodyBuildings کی بنیادی معلومات 534.00 KB 42 ڈاؤن لوڈز

...

یہاں سبسکرائب کریں

نام
دوستوں کوارسال کریں *

آج کی تجاویز

---------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------